wybierz język
Polanica Zdrój - Zieleniec (I) ZIELONY
20 sierpnia 2011, autor: red.
Wycieczkę zaczynamy spod Biura Promocji Miasta w Polanicy Zdroju.
Krośnice PKP - stawy Czarny Las - Czatkowice
Szlak prowadzi z Krośnic do rozległego kompleksu stawowego - popularnie nazywanego Czarnymi Stawami - leżącego na wschód od osady.
Krośnice - Wierzchowice - Wiatraczne Wzgórze - Grądy koło Wałkowej
19 sierpnia 2011, autor: red.
Z Krośnic szlak wychodzi obok Urzędu Gminy (dawnego pałacu Volmersteinów), przechodzi przez park pałacowy, następnie prowadzi aleją dębową założoną na osi łączącej sąsiednie rezydencje w Krośnicach i Wierzchowicach.
Złotoryja - Szlak Brzeżny
Jeden z mniej znanych szlaków. W sporej części przechodzi przez tereny dawnego górnictwa żelaza i miedzi, m.in. koło Leszczyny oraz tzw. Mniszy Las koło Chełmca.
Szlakiem wód Starego Zdroju - traktem Św. Jerzego
19 sierpnia 2011, autor: red.
Spacer przez najstarszą, a zarazem najciekawszą część lądeckiego zdroju, pośród ciepłych źródeł wód mineralnych, obok zakładów przyrodoleczniczych, w których wykorzystuje się do zabiegów przede wszystkim właściwości lecznicze lądeckich ciepłych wód radoczynnych, fluorkowych, siarczkowych jest prawdziwą przyjemnością.
Trasa z Lądka Zdroju do Lutyni
Trasa prowadzi z Lądka Zdroju do Lutyni wzdłuż Doliny Lutego Potoku;dalej przez urokliwy Skalny Wąwóz do wsi Wrzosówka. Następnie wspina się na Borówkową Górę, skąd trawesując zboczami Strzybnika i Modzela, powraca do miasta.
Lądek Zdrój: Trasa im. Johna Quincy Adamsa
19 sierpnia 2011, autor: red.
Trasa wiedzie leśnymi promenadami. Z ul. Kościuszki (na wysokości parkingu za hotelem Elyssium) skręcamy w lewo w drogę leśną. Dolna Promenada mijamy źródło Józefiny, a następnie dochodzimy do Skał Małe Sztolne.
Lądek Zdrój: Trasa im. Marii Sierpińskiej
Trasa wiedzie ul. Kościuszki w kierunku Stronia Śląskiego. Dochodzimy nią do małego parkingu pod lasem, gdzie skręcamy w lewo w dróżkę leśną, która pnie się przecinając kolejne ścieżki dochodząc ostatecznie do Skalnego Zęba.
Lądek Zdrój: Trasa im. Królewny Marianny Orańskiej
19 sierpnia 2011, autor: red.
Trasa prowadzi ul. Kościuszki, następnie skręca w lewo przy parkingu strzeżonym w stronę Arboretum.
Lądek Zdrój: Trasa im. Oskara Kolberga
Trasa wiedzie ul. Leśną w kierunku lasu, na rozdrożu wybieramy lewą ścieżkę, następnie przecinamy dwukrotnie dukty leśne.
POLECAMY NA DZISIAJ
Brak Imprez w dniu dzisiejszym
PARTNERZY
WERSJE JĘZYKOWE:
© 2010 copyright - DOT.org.pl, email: redakcja@dolnyslask.info.pl    |    redakcja    |    napisz do nas    |    reklama w serwisie    |    patronaty medialne