wybierz język
Lądek Zdrój: Trasa im. cesarza Wilhelma I Hohenzollern
19 sierpnia 2011, autor: red.
Trasa prowadzi ul. Leśną, a następnie lasem w lewo, wzdłuż niebieskiego szlaku PTTK. Jest to najpopularniejsza wycieczka z Lądka, choć wymaga nieco więcej wysiłku.
Lądek Zdrój: Trasa im. Karola, Jerzego i Albrechta Podiebradowiczów
Trasa prowadzi przez część zdrojową do Alei Marzeń, następnie Doliną Zwodnika i przez las Brzozowym Zboczem do pasa granicznego.
Lądek Zdrój: Trasa im. cara Aleksandra I
19 sierpnia 2011, autor: red.
Ze zdroju wychodzi ul. Zamkową obok Młyńskiego Krzyża, dalej wiedzie przez Rondo Karpowskie, Drogą Wielką Okólną, niedaleko kościółka Matki Boskiej od Zagubionych (tereny dawnej wsi Karpno) do skrzyżowania leśnych dróg i trasy nr 3, stąd drogą leśną w kierunku południowowschodnim dochodzimy do Przełęczy Karpowskiej (753 m n.p.m.)
Lądek Zdrój: Trasa im. Hynka Krušiny z Lichtenburka
Trasa prowadzi początkowo ul. Leśną, a na rozwidleniu na skraju lasu wybieramy skrajną lewą ścieżkę - jest to Droga Solna.
Lądek Zdrój: Trasa im. Elizy Radziwiłłówny
19 sierpnia 2011, autor: red.
Trasa biegnie ul. Paderewskiego na Plac Partyzantów, następnie skręca w lewo w ul. Bema i wchodzi do lasu, skąd idzie zakosami, trawersując zbocze góry i dociera do Skał Kamionki.
Lądek Zdrój: Trasa im. króla Fryderyka Wilhelma III
Trasa wiedzie przez park Aleja Modrzewiowa do Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech”, następnie ul. Wolności, potem skręca w prawo w ul. Brzozowa i dalej starą drogą do granicy.
Szlak archeologiczny Dolina Baryczy NIEBIESKI
19 sierpnia 2011, autor: red.
Barycz w okresie wczesnego średniowiecza stanowiła trudna do pokonania barierę, z powodu szerokich rozlewisk i otaczających ją bagien. O jej randze świadczy chociażby to, że stała się ona granicą Śląska i Wielkopolski.
Jelenia Góra - Stare Miasto i Cieplice
Brama Wojanowska, Baszta Grodzka, Wieża Zamkowa, Kaplica św. Anny, fragmenty XVwiecznych fortyfikacji, Kościół św.św. Erazma i Pankracego, dawna szkoła parafialna, fontanna z figurą Neptuna, ratusz, Kościół św.św. Piotra i Pawła, Kościół p.w.Podwyższenia św. Krzyża, barokowe kaplice grobowe, Teatr im. C.K. Norwida, Muzeum Okręgowe.
Duszniki Zdrój - Szczeliniec Wielki - Skalne Grzyby
19 sierpnia 2011, autor: red.
Plac Warszawy (szlak niebieski, 4 godz.) - Karłów (szlak żółty, 30 min.) - Szczeliniec Wielki.
Duszniki Zdrój - Jamrozowa Polana - Kozia Hala - Zieleniec
Plac Warszawy (szlak czerwony) - Aleja Chopina - Park Zdrojowy - ul. Parkowa - Jamrozowa Polana (40 min) - Kozia Hala (20 min) - Zieleniec (2 godz. 5 min)
POLECAMY NA DZISIAJ
Brak Imprez w dniu dzisiejszym
PARTNERZY
WERSJE JĘZYKOWE:
© 2010 copyright - DOT.org.pl, email: redakcja@dolnyslask.info.pl    |    redakcja    |    napisz do nas    |    reklama w serwisie    |    patronaty medialne