wybierz język
Szklarska Poręba - Łącznik Trzech Dzielnic
Trasa Kogeneracji
23 maja 2011, autor: www.rowerowakraina.com
Trasa stosunkowo długa (58 km), ale łatwa technicznie. Biegnie głównie szutrowymi bądź asfaltowymi drogami polskich i czeskich Gór Izerskich i czeskich Karkonoszy. Po stronie czeskiej trasa nie jest oznakowywana przez Stowarzyszenie Cyklistów, lecz biegnie czeską 2 i 2A. Warto zobaczyć po stronie czeskiej Harrachov oraz Wodospady Mumlavy a po polskiej Kopalnię Stanisław. Jest to jedna z najpiękniejszych tras w okolicach Szklarskiej Poręby.
Mała Szklarska Pętla
Trasa krótka (13 km) o zróżnicowanym stopniu trudności. Prowadzi przez kilka bardzo ciekawych miejsc, którym warto poświecić trochę uwagi, m.in. Kościół Bożego Ciała, Dom Wlastimila Hofmana, Chybotek, Złoty Widok.
Wrocław - Siechnice
Wrocław - Oborniki Śląskie

Trasa prowadzi asfaltowymi drogami przez pagórkowate wzniesienia Kocich Gór obfitując w piękne widoki i urokliwą wiejską, gotycką architekturę sakralną.

Wrocław - Trasa Parkowa
Wrocław - Pętla staromiejska

Start: Arsenał Miejski, ul. Cieszyńskiego – (w prawo) ul. Mikołaja – (przejście podziemne) pl. Jana Pawła II – (w lewo) Promenada Staromiejska wzdłuż fosy miejskiej – (w prawo) ul. Krupnicza – (w lewo) ul. Podwale – (w prawo) ul. Muzealna – (w lewo) ul. Druckiego-Lubeckiego – (w prawo) ul. Łąkowa – (w lewo) ul. Kościuszki – pl. Kościuszki – ul. Kościuszki – (w prawo) ul. Dworcowa - (w prawo) ul. Piłsudskiego - (w prawo) ul. Świdnicka - pl. Kościuszki – ul. Świdnicka – (w prawo) ul. Bożego Ciała – (w prawo) ul. Teatralna – przejazd przez ul Piotra Skargi przy skrzyżowaniu z ul. Podwale – Wzgórze Partyzantów (Bastion Sakwowy) – (wzdłuż fosy) Brama Oławska – (wzdłuż fosy) ul Słowackiego – Park Słowackiego – Wzgórze Polskie (Bastion Ceglarski) – ul. Purkyniego – (w prawo) ul. Kraińskiego – (w prawo) ul. Grodzka - Arsenał Miejski

Długość trasy: 8 km

Wrocław - Od gotyku do modernizmu na prawym brzegu Odry
17 sierpnia 2011, autor: red.

Muzeum Narodowe, ul. Purkyniego – pl. Społeczny (przejście podziemne) – Most Grunwaldzki – (w prawo) ul. Wybrzeże Wyspiańskiego – (w prawo) Most Zwierzyniecki – ul. Wróblewskiego – (w lewo) ul. Wystawowa – (w prawo) Hala Stulecia (Ludowa) – (w lewo) Pergola – (w lewo tuż za Ogrodem Japońskim) Park Szczytnicki –ul. Dembowskiego – (w lewo) ul. Partyzantów – (w lewo) ul. Kosynierów Gdyńskich – (w prawo) ul. Godebskiego – Stadion Olimpijski – (w lewo za bramą wjazdową) ul. Paderewskiego – (w prawo przejazd przez torowisko tramwajowe) Park Szczytnicki – (w prawo) ul. Kopernika – (w lewo) Most Szczytnicki – pl. Grunwaldzki – Rondo Reagana - (w prawo) ul. M.Curie-Skłodowskiej – (w prawo) ul. Ładna – (w lewo) ul. Benedyktyńska – (w lewo) ul. Wyszyńskiego – (w prawo) ul. Kominka – ul. Katedralna – Most Tumski – (w lewo) bulwar Włostowica na Wyspie Piasek – (w lewo) Most Piaskowy – (w lewo) ul. Bulwar Dunikowskiego - (w prawo) Muzeum Narodowe.

Długość trasy: 15 km

Trasa rozpoczyna się w Świeradowie-Zdroju na dolnym tarasie Domu Zdrojowego (przy ul. Konstytucji 3-go Maja). Dalej wiedzie do góry ulicą Zieloną w stronę wyciągu narciarskiego Bambino-Ski. Przejeżdżamy obok wyciągu w dół czerwonym szlakiem a następnie skręcamy w prawo do góry na szlak niebieski ulicą Dąbrowskiego obok Dyżurki GOPR, następnie mijamy “Czarodziejkę” i dojeżdżamy do górnej stacji wyciągu “Kamieniec”.

POLECAMY NA DZISIAJ
Brak Imprez w dniu dzisiejszym
PARTNERZY
WERSJE JĘZYKOWE:
© 2010 copyright - DOT.org.pl, email: redakcja@dolnyslask.info.pl    |    redakcja    |    napisz do nas    |    reklama w serwisie    |    patronaty medialne